Još jedno malo pojašnjenje: ukoliko imate web stranice gde u proizvodi ili usluge razvrstani po kategorijama i podkategorijama, a kao poslednji nivo je određeni proizvod ili usluga, nije potrebno za svaki pojedinačni proizvod (uslugu) pisati glavnu i sporedne ključne reči. Dovoljno je to napisati za kategoriju najvišeg nivoa.
Na primer, imate prodavnicu bele tehnike gde su proizvodi razvrstani po kategorijama: rashnladni uređaji, veš mašine, sudomašine, kuhinjski aparati... A rashladni uređaji su podeljeni na zamrzivače, kombinovane frižidere, frižidere... i tako dalje. Nije potrebno da za svaki frižider pišete ključne reči. Biće dovoljno samo za kategoriju najvičeg nivoa, a to su u ovom primeru "rashladni uređaji". Doduše, ako imate vremena i volje, možete napisati ključne reči i za svaki proizvod.
Kako bi kvalitetno uradili optimizaciju Vašeg postojećeg ili budućeg web sajta, potrebno je da posvetite malo pažnje popunjavanju ove forme.